tiistai 7. huhtikuuta 2015

Tiistainen

Tänään aamulla heräsin ja mulla oli hyvä fiilis. Se oli ihan mieletön tunne. Katoin mun ystävän eilen lähettämää videota ja nauroin ääneen ja sit kuuntelin musaa ja vaan fiilistelin. Heräsin ennen kelloa (eli klo 8) eikä mua vaivannu about mikään. Heräsin kesken painajaisen, mutta silti olin hyvällä tuulella. Lähdin terapiaan, olin sielläkin hyvällä tuulella ja myös sen jälkeen (pääsen taas ravitsemusterapeutille jeeee) ja jopa LAULOIN autossa matkalla päivätoimintakeskukseen.
Ravitsemusterapeutti on siis oikeesti jee, koska en nyt jaksa tätä ruokavammailua. Tarviin jonkun ammattilaisen sanomaan mitä saan ja en saa syödä. Koska muuten se menee vanhoihin tuttuihin kaavoihin eli ahmimiseen ja sen jälkeen nälkiinnyttämiseen ja uudestaan.

MUTTA, kuten arvata saattaa, eihän se hyväntuulisuus kauaa kestänyt. Päiviksessä alko ahdistaa aivan vitusti ja eikun nappia naamaan.. En oikeen osaa sanoa mistä se johtu. Ehkä muista ihmisistä tällä kertaa, ahisti olla ihmisten näkökentässä. Olin myös jotenkin tosi levoton, ihan kun oma nahka kutittais mun lihoja sisältäpäin. .__.

Tänään näin faijaa. Yllätyin ihan todella, että se ymmärs vihdoin, ettei mulla oo rahaa, eikä oo ollu mitään tuloja neljään kuukauteen. Sain siis rahaa. Pari kymppiä, mutta kyllä silläkin taas hetkisen pärjää. Muutenkin erikoinen tapaaminen sikäli, että koin sen ymmärtävän ehkä edes jotenkin mitä meikämandoliinilla on meneillään tässä. Vähän vihjaisi, että jos tapaisin sen uuden muijan, joka on psykoterapeutti ammatiltaan, mutta eipä kyllä kieltämättä oikeen inspaa. Ehkä sit joskus.

K on yllättäen aktivoitunut. Ei paljoa, mutta vähän. Tää on niiiiin perus, et heti kun tekee sen "lopullisen" päätöksen siitä että tää oli tässä, i'm done, niin se laittaa viestiä. Ja oikeesti kivoja viestejä. Mua pelottaa jo valmiiks mun pääparkani, että mitä tästä taas seuraa. Hohhoijaa. Vitun miehet ja vitun aivot jotka kelaa kaikkea. (Näin muuten unta, että R tuli kosimaan mua. hahaha)

Ootan huomista, ystävän kissa tulee hoitohon luokseni :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti