tiistai 17. helmikuuta 2015

Väsyttää

En oikeen tiedä mistä alottaisin. Oon nukkunu ihan superhuonosti, taas tulee niitä aamu 7 asti sängyssäpyöriskelyjä. En tiedä johtuuko sitten Voxrasta vai mistä. Eli päivisin oon siis ollu ihan loppu, mutta jotain positiivistakin. Jaksoin eilen nimittäin käydä suihkussa jeeeee ekaa kertaa viikkoon, tai melkeen puoleentoista, toissapäivänä jaksoin tehdä ruokaa (salaattia) ja eilen jaksoin myös rehellisesti ensimmäistä kertaa johonkin neljään kuukauteen pestä pyykkiä. Joku voi miettiä että mitä helvettiä, mutta mulla on oikeesti _todella_ paljon vaatteita. 4 vaatekaapillista tullu haalittua ahdistuksissani tehden impulsiivisia ostoksia. N. 6kk välein pistän 2 jätesäkkiä vaatteita vaatekeräyksiin. Tämän lisäksi saatan olla kotona viikon yöpaidassa niin ei tavallaan ne "arkivaatteet" kulu samaa tahtia kun ehkä normaaleilla (terveillä) ihmisillä.

Pyysin K:n meille torstaiksi. Osaksi siksi koska vittu mä haluan jonkun syyn miks siivota tää läävä :D
Toisekseen koska tarviin läheisyyttä ja paijailua ja kolmanneksi koska mulla on sitä ikävä. Äh.

R:stä ei oo kuulunu vieläkään yhtään mitään.

Poltan liikaa röökiä, menee liikaa (olematonta) rahaa.

Harmittaa, etten oo jaksanu mennä kouluun. Eli taitaa nyt sitten olla tässä tämä kevät :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti